Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av sandra jörgensen strand - 26 augusti 2009 19:03

har precis ätit..idag blev de gröt med frallor =) de va super gott!

har vart på vattengympa oxå..riktigt kul va de..alla är så trevliga å snälla i gruppen, de är kul, för förra gruppen ja gick i va inte lika trevliga tycker ja..så de e kul att alla pratar med alla o så =D

idag har jag vart orolig, har kännt mej almänt konstig å hengig å svullen..så åkte ner till min BM å pratade med henne..eller irätta sagt grät ut hoss henne..hon är så himlans snäll o söt..hon tog blodtrycket å de va ganska lågt den här gången men helt normalt  sa hon..sen lyssnade vi på bebis hjärta som oxå lät jätte bra å magen hade växt som den skulle..nu kommer ja inte ihåg hur mycke den låg på..va så himla orolig å ledsen..ville bara höra att allt va bra..å de va de, tog även ett kiss prov å de va bra =D så nu känner jag mej bättre..de va ju säkert någon nojja ja fick, fick för maj att jag hade havandeskapsförgiftning..men de hade jag ju inte å de va skönt att få veta redan idag!

imorgon ska ja med malin till IKEA ska bli skoj å komma hemmifrån ett tag..sen får vi se om jag drar till mamma o pappa,gör de om lovley jobbar över!

ne nu orkar jag inte sitta vid datan längre..får så ont!

ha en bäst kväll.

kramar sandra.

Av sandra jörgensen strand - 26 augusti 2009 11:57

svärmor å hennes syster har varit här å fikat =) dom kom med massa bebis kläder å en kaffebryggare å ett städkitt från finland =D helt underbara e dom! så nu gott folk kan ni komma hit å dricka kaffe ;) riktigt kaffe!

 

igår va min kusin här hela dagen låång...vi bakade muffins å en äppel paj =) de blev sååå gott, så de bjöd ja på idag! sen har vi fått en altan dörr..altanen börjas nog bygga i veckan =) kommer bli suuuper fint! så snart kan ja sätta upp mina gardiner igen..lovley ska bara fixa till med plankor här inne först å en fönsterbräda så jag kan ha fina blommor här inne oxå ;)

 

idag blir de vattengymps =) malin ska med oxå ..markus brors tjej! ska bli skoj..ska möta upp emelie oxå. sen blir de hem å vika barn kläder å lägga i garderoben..för tvättade å klara va dom!

 

nu är de 17 dagar kvar till BF! känns heelt underbart <3 lääängtar såå..har som ett tryck neråt muffen ganska ofta..men de är de ända jag känner hitils..får se när lillen har bestämt sej för att komma ut till oss <3 måste packa ner de sissta i BB väskan oxå..å bädda i hans fina säng så man har de gjort!

ne nu ska ja kolla lite tv.

kramar sandra!

Ovido - Quiz & Flashcards