Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av sandra jörgensen strand - 24 augusti 2009 17:22

mamma ringde mej vid 12 tiden å frågade om hon skulle hämta mej..de va ju klart att jag ville eftersom jag varit så ledsen idag =/. innan hon kom så hann jag hänga upp tvätten å sen tömma diskmaskinen å lägga i de smutsiga. vi åkte hem till mamma o pappa å lämnade herkules sen drog vi å handlade lite saker som fattades i vårat kylskåp..så nu har vi frukost igen ;)

sen har jag bara legat i deras soffa å myst me alla hundarna å vart på en skön promenix å myst med magen såklart <3

nu väntar jag på att mit hjärta ska ringa..han ska komma å hämta oss här, har massa med påsar så kan inte ta bussen eftersom ja har hunden med mej oxå.

när ja kommer hem blir de laga mat..tänkte stecka kyckling,vattenkastanjer,broccoli å schaminjoner sen bara äta pasta till de..mummms! imorgon e de tisdag å då kommer min fiiina kusin hem till oss..tänkte kolla om vi skulle baka lite bullar =D sen kolla film så klart!

ne nu ska ja ringa lovley å kolla vart han är!

kramisar sandra <3

Av sandra jörgensen strand - 24 augusti 2009 10:42

idag är de en tung dag =(

<:AtomicElement>som så många andra dagar är ja lite nere..gråtit 3 gånger å jag vaknade kvart i nie. inge kul att känna så här! jag vill inte gråta, jag vill inte vara nere..jag vill vara glad! men men får se hur resten av dagen blir! hoppas bättre!

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>så just nu orkar ja inte skriva!

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>lillen längtar sååå efter dej 2 veckor å 5 dagar kvar <3

Ovido - Quiz & Flashcards