Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av sandra jörgensen strand - 18 augusti 2009 15:48

idag tog jag bussen fem över tio till kusinen i tungelsta =) herkules är såå klart med...hon å oscar kom å mötte oss. så gick vi hem till henne, vi har suttit å snackat massa skit heela dagen lång, har vart så mysigt. nu sitter jag hos henne å väntar på att få skjuts hem av min älskade farbror..så snäll e han =) försöker få tag i hjärtat..vill ha vaskos sallad idag..mmm men han vill inte svara på mitt mess =/ så får väl ringa honom innan hem gång så jag vet hur ja ska göra med maten.

imorgon e de onsdag =) då ska ja nog hem till mamma å pappa å vara där hela dagen å sen kl 16 blir de vattengympa =D ska träffa emelie där oxå.

lillen har bökat massor idag =D så mysigt..älskar dej mitt allt <3

Ovido - Quiz & Flashcards