Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av sandra jörgensen strand - 16 augusti 2009 19:45

min mamma kom å hämtade mej vid halv 12 tiden idag =) vi drog in till stan..åå gud så varmt de va där inne, å mycke folk oxå. vi strosade runt i massa butiker..jag inhandlade en body med bob marley på (va ett måste) sen en jätte fin t-tröja till markus, en ett par mjukisbyxor, sen av mamma fick jag 2 ammnings BH, en mamma tröja som jag även kan ha efter, en pearcing kula till min läpp, sen en munktröja..världens snällaste mamma har jag <3 sen fikade vi, kollade lite till i affärer sen käkade vi..blev kött med potatisklyftor å bea..jätte gott va de. sen en rolig tåg resa hem =D

så just nu är jag helt slut...har ont i hela kroppen! så nu ska ja ut med vovven min sen lägga mej i soffan å bara sega =)

imorgon ska vi på föräldrar kurs oxå =) ska bli kul.

ha de bäst! pussar sandra <3

Ovido - Quiz & Flashcards