Alla inlägg den 16 juni 2009

Av sandra jörgensen strand - 16 juni 2009 13:47

nu har vi varit ute på en timmes promis med vovvarna..vi åkte till en jätte fin skog =) va skit mysigt, herkules gick lös hela vägen, såååå duktig. har även hunnit med att käka lite lunch, de blev flygande jackob med paprika o feta ost..mummsigt!

imorgon ska de blii sååå kul..de blir först gravid vattengympa, sen åka båt med markus boro å hans tjej =) å de blir första gången för herkules att åka båt =D ska bli spännande!

ja jag har inte så mycke att skriva =) så ha en bra dag...kramar sandra.

Av sandra jörgensen strand - 16 juni 2009 09:41

hoppas de får stanna!!! dagen har börjat bra..ja tittade ut genom fönstret å såg soooolen =D jiiipie! man blir ju helt galen av lycka när den tittar fram.

min dag består inte av så mycke, de blir dammsuga(som vanligt) sen långis med grisen..å sen kommer min kära mamma å hämtar mej för de blir käk där idag me..markus e på kurs hela dagen, å jag hatar å äta sj =/ inge kul alls. sen kl sex ska ja till tandläkaren =( neeeeeej! jag hatar tandläkaren..jag är 22 år å vågar inte gå till tandläkaren, så mamma ska följa med =)..tur att mamma e såå snäll!

ja sen blir de bara att vänta på lovley tills han hämtar mej...

å imorgon ska jag å markus brors tjej malin gå på gravidvattengympa =) de ska bli skiiit kul =D de ser ja fram emot..

ne nu måste ja börja fixa lite.

hoppas ni får en fantastisk dag idag i de fina vädret =)

kram kram sandra.

Ovido - Quiz & Flashcards