Alla inlägg den 15 juni 2009

Av sandra jörgensen strand - 15 juni 2009 16:53

ja idag har ja gråtit massor =/..


jag har inte berättat i min blogg om förr..men kan sammanfatta lite så att  ni förstår..


jag har tagit droger å så förrut å drack väldigt mycke, har haft panikångest fram o tillbax varit på behandlig både för de å ätstörningar..å idag va ja på återbesök där ja gick för min ätstörning..dom ställer massa frågor om hur man mår å sånt å drar även upp saker som man gärna vill gömma o förtränga..de vart jätte jobbigt =/..de första ja tänkte på var min mamma o pappa som har stöttat mej till 1000 procent å vad dom har gått i genom mycke skit med mej, jag vet att dom har gått vidare å ser framåt..å de brukar ja oxå göra..men inte idag, fick sån ångest!! gud va ja har ställt till de när ja va yngre..de jag måste försöka med nu är att allt är bra nu, jag har klarat de här =) å de är jag så glad för å tacksam. å till alla som stöttat mej å vart envisa med behandlingar hit å dit TACK!!! ni är guld värda ska ni veta!

ja ville bara att ni skulle veta.


ja så har min dag sett ut..nu sitter ja hos mamma o pappa...vi ska käka här =) de blir lasange med massa god sallad å fralla! de ska bli mumsigt!


lill killen har sparkat jätte mycket idag =D varje gång man känner honom blir man så lycklig<3 mamma älskar dej snuttis!


jusdet har vat å solat oxå..solade bara 10 min, känns konstigt att sola med magen =S.haha kanske bara e ja som e töntig??


massa kramar sandra.

Ovido - Quiz & Flashcards