Alla inlägg den 9 juni 2009

Av sandra jörgensen strand - 9 juni 2009 15:25

har kännt mej lite kraslig dom senaste dagarana med hals ont och hängig..känner mej lite bättre idag än igår iallafall, så de börjar bli bättre iallafall =)

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>nu jobbar jag bara 2 dagar till sen har ja semester =D jiippiie..inte för att ja jibbat så mycke nu senaste för ja e ju sjukskriven halvtid så ja jobbar ju bara två dagar i veckan..men har man ont i ryggen så är de skönt att ta de lungt å ta hand om sej sj. imorgon ska ja å älsklingen på föräldrar kurs =) de ska bli super spännande o kul..vi ska va där sex på huddinge sjukhus.

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>idag har ja inte gjort så mycka, vart på en halv lång promenix med hunden å plockat massa fina blommpr =) suttit vid datan en stund å tv:n så klart ;) nu håller ja på å städar lite smått..sen vid sju blir de stor handla! jag tycker de e lite mysigt att stor handla =D hahaha ja jag vet..jag e lite knäpp ;D sen blir de hem å packa upp all mat sen mysa isoffan med älsklingarna <3

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>pappa e här idag..hjälper lovley med sin dumma folkreace bil =/..förra gången ja skrev att dom skulle mecka med den bilen så fick dom igång den..dom stog ute i värkstan 3 hela kvällar å en natt..jiiipi den gick igång =D..när vi väl va där så gick bilen ett halvt varv sen dog den igen! stackar älskling för ja vet hur mycke han vill köra..men nu får vi hoppas den går igång å att han kan köra hela loppen å att han vinner hela skiiiten =D

<:AtomicElement> 

<:AtomicElement>jag älskar värkligen min älskling (markus) o min hund herkules å lill killen i magen <3 ni är de bästa som finns i mitt liv! ni är allt ja drömt om! ni är BÄÄÄÄST!

Ovido - Quiz & Flashcards