Alla inlägg den 26 mars 2009

Av sandra jörgensen strand - 26 mars 2009 20:24

ja de e vad jag är just nu! ska in å ducsha snart..skööönt!

ja som sagt va ju å shoppade lite idag med tessi..hittade inte så mycke men lite smått..bla..en jätte söööt dräkt till den lille, en typ ko dräkt sen på tröjans luva e de små söta öron =) sen ett långt halsband..två par hottpants, sen en rosbukett till älsklingen sen en vägg ödla (skit snygg) ja de va de jag in handlade idag, ja jusdet ett par örhängen oxå =D


inorgon e de FREDAG =) å jag ska jobba sen efter de ska ja till IKEA med lollo sen hem till madde å co på middag <3 ska blii såå mysigt.


ne nu ska ja in i duschen!


sov gott massa pussar o kramar S.

Av sandra jörgensen strand - 26 mars 2009 16:26

japp de ska jag å de ska bli sååå kul att få träffa henne igen =)

va ju så sjukt länge sen =/

hon ska komma å hämta mej hos mamma o pappa om ungefär en halvtimme.


har jobbat idag..känns bra =) lite segt så klart men de e  väll inge ovanligt ;D sen följde jag med mamma å storhandlade..å nu sitter jag hemma hoss mor å far å väntar på tessi =)

vi ska dra till centrum å kolla lite kläder å så..se om jag hittar nå fint..skulle vilja ha något fint till påsk, då vi ska hem till farmor på middag..så vi får se vad jag innhandlar..sen ska ja kolla om jag hittar något till trollet =D


ni får ha en fortsatt trevlig torsdag =)


puss o kram s <3

Ovido - Quiz & Flashcards