Alla inlägg den 24 mars 2009

Av sandra jörgensen strand - 24 mars 2009 11:47

jupp de ska jag å min lilla gris göra nu =)


har precis ätit lunch..den bestod av varma mackor *MUUUMMMMS*

så när jag kommmer in blir de lite urplockning av diskmaskin å lite in plockning me =) sen blir de tvätt dax oxå =S


pratade med min skef idag oxå =) de gick jätte bra..hon tyckte de va jätte kul att vi skulle ha barn å va mycke posetiv =D *känns väldigt sköönt tycker ja*


nästa måndag ska ja träffa martina som jag inte träffat på 100000 år, ska bli riktigt trevligt.


ne nu ska jag klä på mej å sen gå till skogs med doggen =D


puss o kram <3


ps. ni e mitt liv

Av sandra jörgensen strand - 24 mars 2009 08:29

igår hade ja såå ont i huvet å mådde såå illa att jag inte visste vart jag skulle ta vägen..så ja gick raka vägen in i sängen vid halv 8...sen sov ja tills halv 8 i morse =)...men känner mej fortfarande hängig. hoppas de blir bättre senare idag!


ja så denna dag lär inte bjuda på så mycke..bara vila å promenader med vovven min.


sitter å funderar på vad vi ska äta till middag =/....blir nog kyckling tror jag =) de e gott.


ne nu ska jag försöka hitta min kamera sladd så ja kan lägga in lite kort från promenaden i lördags =)


ha de gött puss o kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards