Alla inlägg den 25 mars 2009

Av sandra jörgensen strand - 25 mars 2009 08:11

idag!


ja jag har försökt att sova längre men ögonen e värkligen hur pigga som helst =S så de e bara att gå upp med tuppen ;D

har precis ätit frukost..å nu sitter jag här vid datan igen.


igår på kvällen så va de värsta snöööö stormen här..men den va över på typ 5 min men ändå, nu vill jag ju att de ska bli VÅR!!!!! vill inte ha mer snö o kallt..nu får de bli en stor sol som värmer oss å massa snö som SMÄLTER  tycker jag =)


hur ser denna dag ut??? jo jag e ju hemma idag oxå..ska jobba imorgon, sen senare ska vi hem till mamma å pappa å käka lite våfflor =) e ju våffeldagen idag =D *mummms*


pratade även med madde igår, vi alla ska ses på lördag, de blir att vi åker hem till dom å myser =)


ha en bra dag alla...puss o kram s <3

Ovido - Quiz & Flashcards