Alla inlägg den 24 december 2008

Av sandra jörgensen strand - 24 december 2008 14:39

JA GOOOOOD JUUUUL allihoppa!!!!


idag e de äntligen julafton =) jag tror inte att någon längtat så mycke som jag o min kusin =D vi blir värkligen som små barn..vi är lixom i själva värket 17 o 22 ;D


nu sitter jag å väntar på att min älskling ska bli klar..jag e klar redan, ska bara sminka på mej lite innan vi åker. först ska vi tillbringa vår jul hos svärmor å jenny där även markus söta mormor är =) så vi kollar kalle å äter good jul mat där, sen blir de paket öppning. sen åker vi hem till min kära mor å min kära far där även min mormor farmor farbror faster å mina 2 älsklings kusiner <3 så de blir mys där HELA kvällen med gotti gott å massa julpaket.


i år har jag köppt julklappar till mitt hjärta för 4000 spänn =) haha men de e ju bara jul ien gång om året <3 hoppas han blir SUPER glad.


ne nu ska ja fixa iordning de sissta så de jag säger nu är: ha en riktigt GOD JUL de ska jag ha iallafall <3

Ovido - Quiz & Flashcards