Alla inlägg den 7 december 2008

Av sandra jörgensen strand - 7 december 2008 10:00

ja de hade jag igår.. vi firade min 22 årsdag i förskott..hade så kul å trevligt o e så taksam för alla fina presenter å blommor! vi bjöd på taco gratäng o massa fika bröd som blandannat mamma å jenny bakat..tack så mycke mina underbara<3<3<3<3<3.


de va kul oxå att alla jag bjöd kom =) så tack för en underbar kväll mina nära å kära å tack för alla fina presenter<3<3<3<3


i fredags va de fredags mys med hjärtat å herkules<3 de blev idol å fredag hela veckan! haha vi åt anabola kyckling oxå =) shit va stora dom va..blev mätt på halva kycklingen!!!


idag blir de bara mys å svull mat ;D odens kebab vetty =) ska bli riktigt gott.


sitter å väntar på att lilla lollo å saito ska komma..bölir en promis med dom, sen hoppas ja på en bastu..de vore super skönt för ja fryyyyser!!!! svin kallt här hemma!


ha de bra så länge ////S.



ÖNSKA ATT DE VA SNÖ UTE =(


Ovido - Quiz & Flashcards