Alla inlägg den 12 mars 2010

Av sandra jörgensen strand - 12 mars 2010 09:37

jaha nu va de ett bra tag sen ja skrev..igen    men men så e de.

 

ja kan ju börja med att ja äntligen har tattuerat mej!!!!   är värkligen sååå nöjd..de blev lill prinsens namn på ryggen sen en stjärna på axeln..super fiina är dom! haha igår va emmy så nervös att jag trodde hon skulle banga   men de gjorde hon så klart inte! så nu har vi våra kusin tatoos   .

 

igår va ja o caspian även på öppnaförskolan i handen..alltid liika mysigt! sen när vi va klara där så kom markus å hämta lilleman..dom åkte till mor o far för papi min fyllde år igår! grattis fiina bästa pappa   . så på söndag blir de kalas!

 

idag är de fredag..gu så härligt..älskar fredagar! dom e så mysiga..idag blir de träning sen hem å bara mysa med min familj! imorgon ska markus ut me sina kompisar då kommer emmy (kusin) hit sen cicci o jenny me =) så blir vi tjejer å caspian så klart  .

 

 

idag har caspian suttit helt sj typ 15 min å lekt me sina leksaker..min kille börjar blii sååå stoor nu..tiden bara rusar iväg!! han håller även på att få 3 nya tänder...så han sover lite oroligt på nätterna stackarn!

 

ne nu vill inte carre sitta här längre..

 

så ha de bäst tills ja skrivs igen!

 

pussokram S.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards